Monday, April 20, 2009

Syiman Syareman : Me, Myself & I

1. Alhamdulillah, akhirnya aku telah berjaya melancarkan blog aku sendiri iaitu The Diary of Syiman Syareman.

2. Di blog ini, aku mempunyai visi dan misi untuk digalasi, bukan untuk sekadar publisiti mahupun kepentingan peribadi, tetapi untuk meluahkan interpretasi dan persepsi tersendiri.

3. Jadi, sempena penulisan aku yang pertama, ingin aku memperkenalkan diri sempena pemula wacana.

4. Secara amnya, dari segi sikap, aku adalah seorang yang pendiam. Aku adalah remaja yang tidak suka dengan kehidupan negatif remaja zaman sekarang. Bagi aku, kehidupan remaja sekarang ini secara kasarnya sungguh memeningkan dan penuh dengan 'havoc' dan 'chaos' yang tidak bertempat lantas tidak boleh diterima oleh aku.

5. I love cats, Madonna, foods, shopping, tennis & money.

6. Aku benci kepada beberapa golongan termasuklah golongan yang tidak tahu menghormati orang lain dan golongan yang mementingkan diri sendiri.

7. Aku mempunyai Facebook yang boleh dicapai melalui emel
hardcandy.syerryshine@gmail.com





2 comments: