Thursday, May 14, 2009

Berehat Untuk Berdebat


1. Aku nak rehatkan diri aku jap daripada blogging, myspace, facebook n future twitter.

2. Tapi rasenyer mcm tak boleh je. Tengoklah ape yang akan berlaku.

3. Namun, apa yang pasti, aku akan ke UTM Skudai pada 15 Mei bukan untuk bersantai, tapi untuk mengintai lalu merungkai nilai-nilai yang ada dalam seni debat yang mana aku tak patut longlai walaupun dihempap badai.

4. Aku rasa nervous la nak bertembung dengan diva-diva hebat debat di ranjang yang sama.

5. Tapi, tidak mengapa. I will survive.




video

5 comments:

  1. uhuks2.. bleyh plak cm2.. selamat bertembung ngan diva2 syerman.. muahaha,,

    ReplyDelete
  2. xpaham la syiman..bt pe kt utm???
    btw..gud luck

    ReplyDelete
  3. syahmi,

    nak hentam pendebat uia cukup2! hehe. jgn mare..

    aliya,

    ader pertandingan debat integriti kat situ. UTM jadi tuan rumah. risau la nak lawan ngan IPT len. this is my first tyme getting involve in this debat. Thanks for wishing. =)

    ReplyDelete
  4. weyh! sori la tak sempat sembang pnjag..sempat "hai" ja..
    aku nk g pejbt canselor tyme tu..masa aku sampai..aku nmpk ang kat duk naik tangga..

    ReplyDelete
  5. ainun,

    hehe. tak pa ainun. aku pun nampak ang jgk. tak pa at least kita tegur noh. hehe

    ReplyDelete