Wednesday, June 3, 2009

Buat Yang Terguris Atas Sebab Kritikan

1. Ini adalah post aku kepada orang yang aku kritik baru-baru ini.

2. Aku bukan bermaksud untuk menghentam diktaktor yang bernama Sai ini secara membuta tuli. Aku ada asasnya.


3. Kepada sesiapa yang tidak setuju, maka kritiklah aku kembali, kerana aku bersedia dengan apa2 kritikan. Aku sentiasa bersedia menerima kritikan selagi mana kritikan itu adalah masih kritikan, bukan carutan.

4. Jangan salah faham. Aku masih hormat Sai ini sebagai seorang yang lebih tua tapi, untuk mengelakkan rasa tidak selesa itu berlarutan, maka perlunya kritikan untuk meneutralkan suasana.

6 comments:

  1. Wah... Ko sesungguh hati la ...

    ReplyDelete
  2. minta maaf kalau terguris hati. namun, ak takkan pernah untuk menarik balik kritikan ak.

    ReplyDelete
  3. kritikan amat penting utk kita jugak~
    sbb ia akan wat kite ubahkan diri kita..
    sabar syiman..

    ReplyDelete
  4. smtyme v need to stand 4 our right 2.. kan2??

    ReplyDelete