Saturday, June 6, 2009

Satu Pandangan Terkini daripada DJ IKIM

1. Aku berpendapat, team aku masih belum kukuh.

2. Ada orang yang pemikirannya dan penghuraiannya adalah tersangatlah mantap dan jelas, seperti mana ditegaskan oleh penilai, namun, kelemahannya yang paling ketara ialah daya sampai dan persembahan yang teruk.

3. Ketidakseimbangan ini menjadikan dia adalah seorang pendebat yang tidak baik, kerana seorang pendebat yang baik ialah, mempunyai keseimbangan dari segi aspek pemikiran dan juga daya sampai, supaya pemikirannya jelas seisi dewan.

4. Lagi satu, orang ini, masih belum nampak cara-cara pembinaan konsep yang betul, yang mana kekeliruan ini menjadikan struktur dan perjuangan team yang berterabur.

5. Kalau perkara ini berlarutan dan berterusan tanpa unjuran positif ke arah pembaikan, maka aku boleh katakan aku tak nak orang ini berada dalam team aku, kerana orang ini hanya akan mengacaubilaukan perjuangan team aku dengan pemikirannya yang sehala.

2 comments: