Wednesday, June 4, 2014

Momen Cuti Sem: KLIA2 - Rare Chocolate Bar


1. Sebagai pencinta coklat, saya sentiasa ingin mencuba pelbagai jenis coklat yang ada di dunia.

2. Sewaktu berkunjung ke Jaya Grocer di Level 2 KLIA2, saya sangat berasa teruja kerana menemui beberapa bar coklat yang susah ditemui di tempat lain di Malaysia. Bar coklat ini diimport khas.

3. Makanya, untuk 2 hari berturut-turut, saya mendapatkan 5 jenis bar coklat:


Butterfingers
Kit Kat Peanut Butter
BabyRun
3 Musketeers
Milky Way

Semua bar coklat ini telah menyebabkan saya tongue orgasm.

4. Dengan itu, eloklah saya berkongsi dengan anda gambar2 sebagai bukti dapatan bar coklat ini.

5. Butterfingers rasa seperti kuih kacang yang disalut coklat Nestle; Kit Kat Peanut Butter sangat rasa 'buttery'; BabyRun penuh dengan khasiat protein dan kalori; 3 Musketeers dan Milky Way adalah versi Mars yang lebih mantap.

6. Datang lah ke KLIA 2 untuk mendapatkan rare chocolate bar ini yea.

7. Semoga anda juga mendapat tongue orgasm.



No comments:

Post a Comment