Thursday, April 23, 2015

Sem 5: Pencerahan kepada siapa adalah siapa


Auntie : Syiman dah yang sem ke bpe?

Syiman : Nak sem last dah.

Auntie : Wah, cepat kan dah nak habis. Rasa mcm mula-mula masuk sem 1.


Indeed, auntie. Putaran masa memang pantas. Saya sangat-sangat bersyukur sebab dalam ramai-ramai orang yang tidak boleh meneruskan rentak di Lendu, saya masih ada di sini untuk menghabiskan baki sem terakhir yang bermula pada awal bulan Jun. 

Sem 5 adalah sem pencerahan. Pencerahan kepada personaliti sebenar siapa adalah siapa. Masing-masing menunjukkan perangai masing2 dengan lebih jelas tanpa segan silu.

Semester ini saya belajar banyak subjek yang menarik dan berprojek dengan ramai yang best. Broadcasting, Event Management, Communication Research, Entrepreneurship dan Advertising.

Yang berikut adalah gambar yang menggambarkan projek saya sepanjang sem ini:








Memang meriah. Lebih menarik saya rasakan adalah pada semester depan sebab semester depan adalah pengakhiran bagi semua 6 sem. Lebih banyak projek yang menuntut kepada konsistensi dan kestabilan emosi. Saya menanti Sem 6 membuka tirai supaya saya dapatkan corakkan dengan sabar dan kreatif. 



No comments:

Post a Comment