Sunday, May 3, 2015

Manny vs Mayweather


Semalam di Las Vegas berlaku pertembungan antara Manny Pacman, eh sorry typo - Pacquiao dan Floyd Mayweather.

Bagi sesape yang tak tau sapa diorang nie, maka rajin kan lah diri tu menaip nama2 mereka ini di Google.

Saya suka dengan fakta bahawa Floyd Mayweather sepanjang dalam karier sebagai professional boxer, tidak pernah kalah dalam kesemua 48 pertembungan dengan boxer (ahli tinju) yang lain.

Saya sangat menyokong kuat perkara dan sesiapa yang berkaitan dengan Asia (sebab saya Asian), maka saya sangat berharap Manny (Filipina) menang dalam pertembungan ini. Malangnya, Mayweather meneruskan kelangsungan rekod tanpa kalah beliau.

Satu lagi fakta yang menarik adalah, Manny terjun dalam bidang professional boxing ini selepas kawan baik beliau meninggal dunia atas sebab yang saya tak ketahui lagi. Kawan baik beliau adalah juga salah seorang proffesional boxer.







Justin Bieber pun x nak kalah, nak tumpang publisiti Mayweather yang baru je menang. :D


No comments:

Post a Comment