Saturday, September 17, 2016

Pengalaman di GSC


Hari ini adalah sangat sukar bagi emosi saya kerana terpaksa meninggalkan GSC. Apakah itu GSC? Bagi sesiapa yang masih belum tahu, GSC adalah akronim untuk Golden Screen Cinemas – rangkaian panggung wayang no. 1 di Malaysia; 33 cawangan dengan tambahan 4 lagi cawangan baru – menjadikan GSC memiliki 37 cawangan seantero Malaysia.

Saya ditempatkan di 3 cawangan sepanjang kerja saya di GSC, iaitu di Nu Sentral, Quill City Mall dan Aeon Bandaraya Melaka.

Antara semua cawangan itu, momen paling bermakna dan best adalah semestinya di GSC Aeon Bandaraya Melaka a.k.a. GSC ABM. Ini adalah disebabkan saya ada bos yang baik iaitu Sir Fizri Mirzan, rakan sejawatan Assistant Cinema Manager Miss Siti Zubaidah dan juga tidak ketinggalan Sir Syed Abdul Amin, Supervisor yang sporting – Miss Ong, Kak Na, Fazrul, Hafiz Deen, Crew Leader yang lain, Aidil, Syuhada, dan staff.

Walaupun hubungan kami ada gelombang naik dan susut, secara keseluruhannya ia adalah kolaborasi dan kerjasama yang saya suka.

Saya tidak tahu sebenarnya bagaimana cara untuk memberitahu tentang niat saya untuk meletak jawatan namun akhirnya semua berjalan lancar. Terima kasih pada yang Team ABM yang sentiasa bersedia untuk membantu dan memberi kerjasama untuk melancarkan operasi panggung wayang.
Kita telah secara bersama menang dalam #spockear contest di Instagram lantas dapat RM1000 voucher KFC, dan secara bersama meningkatkan markah mystery customer GAP Buster sebanyak 2 bulan berturut-turut.


Terima kasih sebab belanja makan di hari-hari akhir. Semoga kita berjumpa lagi di masa lain dan kehidupan yang lain. Semoga kita semua beroleh sukses mengikut hala tuju masing-masing. 

No comments:

Post a Comment