Wednesday, November 9, 2016

Konvo Lendu


Alhamdulillah, selesailah saya berkonvo.

Pengalaman bermalam di Melaka untuk berkonvo adalah satu pengalaman yang perlu diceritakan di sini.

Sebabnya, Melaka berubah dan berkembang dengan pantas. Dalam masa beberapa bulan, macam-macam pembaharuan yang ada bukan sahaja di Bandaraya Melaka malah di Alor Gajah.

Yang paling saya kagum adalah kecantikan bangunan baru H&M di Jonker Walk. Jonker Walk itu sendiri kini kelihatan lebih segar dan cantik.

Merah dan saya bermalam di Hallmark Leisure Hotel. Dengan pakej breakfast dan ada Wifi, RM80 adalah satu jumlah yang berpatutan.

Sewaktu konvo, saya telah dinobat sebagai Anugerah Graduan Terbaik Keseluruhan, Anugerah Graduan Terbaik Fakulti dan Program, dan Anugerah Naib Canselor. Tiga anugerah ini walaupun saya rasa tak layak untuk dapat (sebab banyak lagi pelajar yang bagus-bagus) namun tetap saya panjatkan kesyukuran dan berharap semoga meransang saya untuk terus mengorak kejayaan lagi.

Terima kasih saya ucapkan pada semua termasuk kepada Unit Peperiksaan yang memberi saya sejambak bunga yang sangat wangi dan banyak. Kredit juga perlu diberikan kepada seluruh komuniti Masscomm yang banyak membantu saya merangkul pencapaian ini.


No comments:

Post a Comment