Thursday, December 15, 2016

Thanks for Online Revolution 12.12, Lazada


Terima kasih kepada Lazada yang baru-baru ini melancarkan Online Revolution, tempoh khas untuk pelbagai jenis promosi dan publisiti produk berjenama dan terbaik secara atas talian.

Saya yang berkesempatan dan alhamdulillah sedikit berkemampuan pada waktu ini sempat membuat pesanan terhadap produk yang bernama JBL Go, speaker audio yang kecil, mini dan comel namun mega daripada segi kualiti audio.

Saya memang berpuas hati dengan apa yang saya dapat daripada apa yang saya bayar. Daripada harga asal RM100++, melalui Flash Sale di Lazada, saya sempat meraih produk ini dengan hanya RM65.

Bagi sesiapa yang terlepas Online Revolution pada 12 Disember 2016 yang lepas, jangan lah rasa kecewa dan stress, masih banyak lagi promosi di Lazada. Membeli secara atas talian adalah satu keistimewaan era kini yang perlu dirai.

Bayangkan, External Hard Disk 1.5TB yang berjenama dijual dengan harga RM189, berbanding harga asal RM299. Itu tidak termasuk promosi oleh pihak bank seperti Maybank yang membuat jualan promosi besar-besaran - setinggi 50% diskaun.

Disebabkan produk-produk yang mantap yang boleh didapati secara atas talian ini, saya berazam untuk berkerja untuk mendapatkan duit untuk dicurahkan pada produk-produk ini.


No comments:

Post a Comment