Wednesday, June 28, 2017

The Diary of Syiman Syareman


Mengapa blog ini masih perlu ada dan relevan:

1. Inspirasi kepada mereka yang suka membaca.

2. Mendapat curahan idea.

3. Supaya kita belajar antara satu sama lain.

Saya telah mengkategorikan post2 saya kepada beberapa label yang anda boleh lihat di bawah setiap post.
Catatan Diari SS adalah garapan saya sebagai ekspresi emosi dan pandangan yang pelbagai. Hidup ini adalah ibarat satu perjalanan maka apa yang berlaku perlu lah direkod dalam sebuah diari.
Fashion Statement adalah untuk fashionista dan juga untuk kita selongkar apa yang fashionable buat masa sekarang.
Fun Fun adalah satu komedi.
Musically Syiman adalah melodi yang saya suka, dan juga bakat dan potensi baru dalam dunia music seperti Dua Lipa. Movies yang SS Syok adalah kategori movie yang sangat syok untuk ditonton.

Untuk label yang lain, anda selongkar lah sendiri yea, namun apa yang pasti setiap label ada cirinya yang tersendiri.

Sekian daripada saya. Saya berharap saya akan mempunyai lebihan semangat dan masa untuk menulis dengan lebih kerap di sini.


No comments:

Post a Comment